Retningslinjer for Levering


  • Varene sendes fra vårt lager i Norge via Posten Norge AS. Din bestilling blir levert til postkontoret, så sender postkontoret ut en hentelapp. 
  • Bestillinger som gjøres via Internett før klokken 13:00 mandag til fredag, behandles og bekreftes samme dag.
  • Bestillinger som gjøres etter klokken 13:00 mandag til fredag, vil kanskje ikke bli behandlet og bekreftet før neste virkedag. 
  • Bestillinger som gjøres etter klokken 13:00 fredag, vil som regel bli behandlet og bekreftet følgende mandag. Høytidsdager, lørdager og søndager er ikke virkedager.
  • Bestillinger som gjøres lørdag eller søndag, vil bli behandlet og bekreftet mandag (og vil som regel også bli sendt mandag). B
  • estillingsbekreftelse, bekreftelse på produkttilgjengelighet og pakkesporingsinformasjon sendes deg via e-post etter at vi har behandlet bestillingen.
  • Bestillingsgodkjenning sendes først etter at varene er sendt. Vi gir beskjed via e-post når dette skjer. Store og overdimensjonerte forsendelser og varer som må pakkes i flere kolli, kan medføre ekstra fraktkostnader.
  • Du vil bli varslet om ekstra fraktkostnader før endelig behandling og sending slik at du har mulighet til å kansellere eller endre bestillingen hvis du ikke godtar eventuelle ekstrakostnader. 
  • Vi kontrollerer alle kredittkort før sending av varene. I enkelte tilfeller kan dette føre til at varene leveres etter angitt leveringstid.

Forventet leveringstid

  • Alle leveringer beregnes å ta 5–7 virkedager. Visse tilbehør, som våre antenner og fjernkontroller, blir sendt med vanlig post. Forventede leveringsdatoer for disse produktene kan variere fra vår normale skipsfartspolitikk. 
  • Leveringstiden kan ikke garanteres. 
  • Det er mulig at signatur kreves for mottak.
  • Visse speditørsjåfører kan ikke levere pakker uten å få signatur, så du må sørge for at noen er til stede for å ta imot pakken og signere for den,